woensdag 21 augustus 2013

Luchtballonnen

Zojuist gingen de honden enorm te keer. Ik liep naar buiten om te kijken wat hen, vooral Boy, zo van hun stuk bracht en toen hoorde ik het. Achter de bomen klonk een enorm soort ruis. Het bleek een luchtballon te zijn, op het punt te gaan landen. Ze vlogen vlak over ons heen. Best indrukwekkend dan hoor, zo'n grote ballon. Als een gek ben ik foto's gaan maken, tot ik besefte dat ik dat met het verkeerde toestel (telefoon) deed, waar ik de foto's niet van af kan halen. Snel rende ik naar binnen voor m'n andere toestel (ook een telefoon, verklaart de kwaliteit), maar toen was de luchtballon al aan het landen een stuk verderop.

Just now the dogs went mad, so I went out to see what was happening. A huge air-balloon was floating over our heads. Quickly I started making pictures, untill I realised I used the wrong phone of which I can't get the pictures uploaded. I rushed in the house to get the right one, but by then the balloon was allready landing farther afield. 


 Vlak voor het landen
Just before landing


Je ziet nog net de top boven de bomen uit komen. 
You can see the top peeping out of the trees. 

 Er waren nog meer ballonnen. Ik kon ze er niet eens allemaal in een keer op krijgen. 
There were more air-balloons. I even couldn't get them all in one picture. 


Dan toch ook nog maar een plaatje van de ondergaande zon...
And a shot of sunset...

Geen opmerkingen: