woensdag 28 augustus 2013

Ode aan de kip

Ik had het idee om een kleine reeks te maken van 'Introducing', waarbij na 'me' de honden, katten, kippen en parkieten aan de beurt komen. Helaas is het voor één van hen te laat. Vanmiddag vond ik een kip dood. Ik zal niet uitleggen hoe ze erbij lag, maar het was geen prettig gezicht. Ik weet niet wat er op bezoek is geweest, misschien een vos. De andere dames zaten verspreid in het hok en in de struiken (over het hek!) verstopt. Ook de konijnen, die op hetzelfde stuk rond lopen, hadden zich verscholen. Vandaar vandaag de 'Ode aan de kip'.

I had the idea to do a little series of  'Introducing'. After 'me' I will introduce the dogs, cats, chickens and parakeets. Unfortunately it's to late for one of them. This afternoon I found a hen dead. I won't tell you how I found her, but it wasn't a pretty picture. Maybe a fox visited? I don't know. I will keep the hens in their coop for the next couple of days. That's why: 'Ode to the hen'. 

Yeay, food... !!



Als je ze niet op tijd opsluit 's avonds, slapen ze in de appelboom.  
When you don't lock them up in time, they will go in to the apple tree to sleep. 


Welterusten / Good night

Geen opmerkingen: