woensdag 11 september 2013

Pasar Malam

Elk jaar is ie er weer, en vaak ga ik er wel even naar toe: de Pasar Malam (Aziatische avondmarkt). Afgelopen zaterdag ben ik er met Zus geweest. We hebben lekker gegeten (Gado Gado) en een beetje de standjes langs gelopen. Er was een podium met live muziek. Een paar danseressen in prachtige outfits deden een dans die me vooral aan Bollywood deed denken. Het zag er leuk uit. Jammer genoeg besefte ik te laat dat ik helemaal geen foto ervan gemaakt had. Dit is een foto toen we eigenlijk al weg waren gelopen, ze staan nog net op het podium. Je kunt wel zien dat dit aardig wat publiek trok.

Every year there is a Pasar Malam (Asian evening market). Last Saturday I went there with Sister. We had some good food and walked past the stands. There was a stage with live music and dancers in very pretty outfits. Unfortunately you can hardly see it in the picture. 


Van Zus kreeg ik een cadeautje. Mijn naam in het Chinees. Schijnbaar staat het eerste deel van mijn naam voor 'vriendelijkheid' en het tweede deel voor 'kleur van/in het leven'. Ik vind vooral de tekens gewoon mooi.

Sister gave me a present. My name written in Chinese. Apparently the first part of my name means ´kindness´, the second part ´colour in life´. I just like the signs very much. 


We zijn natuurlijk niet weggegaan zonder een lekkere gebakken banaan (Pisang Goreng) en van Zus kreeg ik nog een heerlijk stukje spekkoek mee naar huis.

Ofcourse we ate Pisang Goreng (baked banana) before we left. 

Geen opmerkingen: