zondag 7 juli 2013

Ik Blog!

Hoera: ik blog! Al een jaar zit ik met de gedachte te spelen een blog te beginnen en al vele ideeën zijn de revue gepasseerd. Maar echt beginnen... dat zat er tot op heden niet in. Het blijkt namelijk dat een eerste blog plaatsen doodeng is! Dat had niemand erbij verteld. Vele maandagen heb ik gebaald dat ik het afgelopen weekend niet ben begonnen. En vele maandagen beloofde ik mezelf: 'Volgend weekend ga ik beginnen'. Nu heb ik dan eindelijk geen excuus meer. Mijn Lief heeft voor m'n verjaardag het rommelhok in een hobbykamer omgetoverd. Met een heel groot werkblad, een super roze kast en een vrolijk tegelrandje, zodat ik naar hartenlust kan knippen, plakken, naaien en ... bloggen (foto's volgen nog).


Dus, hier is ie dan: m'n eerste blog. Ik hou het simpel. Ik blog over de fijne en mooie dingen in het leven en hoop dat je hiervan kunt mee genieten. Zelf kan ik heel erg genieten van gerbera's (maar ook andere bloemen), chocoladerepen (welke vrouw niet?) en mooie plaatjes.

Vandaag geniet ik vooral van het mooie weer. Ondanks mijn nieuwe hobbykamer, komt deze blog dan ook niet daar vandaan, maar vanuit de tuin. Wat zijn jouw (stiekeme) geneugten?

Hurray, I'm a blogger. For over a year now I've been thinking about starting a blog. Many ideas have presented themselves, but to really start blogging... No one told me it was this scary to post your first blog! Many mondays I complained to myselve about not having started a blog and many mondays I promised myselve I would start the coming weekend. Now I've run out of excuses. For my birthday My Love has transformed the box room into a hobby room, with a large working table, a great pink cabinet and a colourfull row of tiles (photos will follow). So here it is: My first blog. I'll keep it simple. I blog about the nice and pretty things in life and hope you will enjoy it with me. I very much enjoy flowers, chocolatebars and pretty pictures. Today I mostly enjoy the weather. What are your (secret) pleasures?


Geen opmerkingen: