zondag 21 juli 2013

Vakantie en de hobbykamer

Ik geloof dat mijn hersenen bijna op tilt slaan. Ik wil zoveel met jullie delen. Mensen die mij kennen weten dat ik niet zomaar ergens aan begin en ik heb dan ook veel gelezen over het starten van een eigen blog. Wat vooral naar voren kwam, is dat je een focus moet hebben, een onderwerp of eigen stijl. Iets van jezelf. Mensen die mij kennen weten ook dat ik nooit weet wat ik nu echt leuk vind, omdat ik nu eenmaal te veel te leuk vind! Daar is echt geen rode draad in te vinden. Misschien is dat een thema...  CHAOS  ;-)  Geen restricties. Niet nadenken of een leuk onderwerp wel in de lijn van m'n blog past.

Gelukkig is mijn vakantie begonnen. Vier hele weken geen verplichtingen! Je kunt dus wel wat blogjes van mij verwachten, want ideeën voor subthema's heb ik genoeg. Zo zit ik te denken aan een 10-delige serie 'City Trips' (n.a.v. mijn bezoekje aan Arnhem) en 'Instagram-trends' (naar een idee van het Flow vakantieboek). Voor nu geef ik je een kijkje in mijn eigen heuse hobbykamer. De beloofde foto's. Helemaal af is ie nog niet; het plafond, kozijn en de lambrisering krijgen nog een likje verf, maar ik ben er zo weg van dat ik je een eerste impressie niet wil onthouden.


I feel like my brain is on 'overload'. I have so many ideas I'd like to share. According to some 'how-to-blog'-instruction sites, you're best to have some sort of focus in your blogging, a personal style, a subject. My problem always: I like too many too much. It's impossible to find a red line in my likings. So my theme: CHAOS :-) 
Luckily my four week vacation has started. You can expect some upcoming blog messages. I'm thinking about making a series of City Trips (like my trip to Arnhem) and of 'Instagram Trends' (following an idea of Flow Magazine, vacationbook). For now I'll give you the promised photo's of my hobby room. It still needs some painting, but I really want to give you an impression. 



Ik heb een groot werkblad, over de hele breedte van het kamertje. Hier kan ik lekker voor het raam zitten knutselen. Achter mij heb ik een ruime ingebouwde kast, waar ik alles makkelijk in kwijt kan (ik ben nogal een verzamelaar).

I have a large desk, where I can tinker as much as I like. Behind me is a big built in closet, where I can store all my stuff (I'm quite a collector). 


De geweldige roze kast. Voor al uw tentoonstellingen...  :-)

The fabulous pink cabinet. 

Het Franse bulldogje is mijn eerste kleine schat, gevonden in de kringloopwinkel. Hoewel mijn echte Bully zwart met wit is, kon ik deze niet laten staan. Wat is jouw laatste kleine/grote vondst?

The French bulldog is my first little treasure, found in a local thrift shop. Allthough my real Bully is black and white, I couldn't resist taking this one home with me. What's your latest little/big treasure? 

Geen opmerkingen: