zondag 25 augustus 2013

Introducing: Me

Mensen willen graag weten wie ik ben. In beeld dus...  De foto van mij in een eerdere blog (zie Arnhem) is niet heel erg duidelijk. Ik heb m'n zus gevraagd een foto van me te maken. Het werd een uiteindelijk een heuse fotoshoot ;)

Apparently people like to know what I look like. So I asked my sister to make a picture of me. It turned out to be an actual photo shoot ;)







NOU, DIT BEN IK... 
WELL, THIS IS ME...


Soms vind je iets terug, waarvan je eigenlijk was vergeten dat je het had. Bijvoorbeeld in een tas die al heel lang in een hoek lag. Dan is het net weer een leuk cadeautje. Dit schattige notitieboekje ga ik gebruiken voor het noteren van leuke ideeën.

Sometimes you find things you actually forgot you had, like in a bag left in a corner. It's like getting a little present. I'm going to use this cute notebook to write down ideas. 


Down to earth.

Geen opmerkingen: