zondag 18 augustus 2013

Het is weer voorbij...

Nu, dat was het dan. Vandaag komt er een einde aan een vakantie die eindeloos leek te gaan duren, toen deze vier weken (!) geleden begon. Vanmorgen was het nat buiten. Ik ben me maar vast gaan voorbereiden op de aankomende werkdagen. Wat dingetjes klaar zetten, wat wasjes draaien, etc. En terwijl de wasmachine zijn werk deed, heb ik nog een kaart gemaakt:

That's that. The end of a holiday which seemed to last forever (well for 4 weeks anyway). It was rainy this morning, so I decided to prepare for the coming workdays. Sorting some things out, doing some laundry, etc. And while the washing machine tumbled, I made a card. 


Nu kijk ik naar buiten en komt zowaar het zonnetje om de hoek kijken. Ik ga snel genieten van de laatste paar uurtjes vakantie... !

Now I'm looking outside and see the sun peeping trough the clouds. Quickly, I'm going to enjoy my last few hours of holiday... !

Geen opmerkingen: